دکتر علی باقری حق ، فوق تخصص گوش و حلق و بینی و بهترین جراح بینی در تهران است ، مهارت و سابقه بالای ایشان در جراحی های موفق عمل بینی با هدف زیبایی بیشتر و رفع مشکلات تنفسی ، سبب شده افراد زیادی دکتر باقری حق را به عنوان بهترین جراح بینی تهران بشناسند.
دکتر باقری حق با اصلاح بزرگی بینی ، رفع عدم تقارن سوراخ های بینی و درمان انحراف تیغه بینی و عوامل مثل پولیپ ، توانسته اند زیبایی و سلامت را برای افراد بسیاری فراهم کنند.با توجه به اهمیت انتخاب جراح حرفه ای رینوپلاستی در نتیجه نهایی ، در ادامه در ارتباط با بهترین جراح بینی تهران ، معیار ها و روش انتخاب آن خواهیم پرداخت.

معمولاً افراد متقاضی جراحی بینی قبل از این اقدام درمورد بهترین جراح بینی در تهران می پرسند و پرس و جو می کنند تا با مراجعه به او بتوانند بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی بینی به دست آورند. از آنجا که عمل بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود ، پس فرد زمان کافی برای انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران را دارد. انتخاب جراح بینی بسیار حائز اهمیت می باشد ، چرا که اگر فرد جراح بینی خود را به درستی انتخاب نکند ، ممکن است از نتیجه جراحی بینی رضایت نداشته یا دچار مشکلاتی شود که در این صورت باید تا یک سال برای انجام جراحی بینی ترمیمی صبر کند. در ادامه این مقاله از آقای دکتر علی باقری حق ، بهترین جراح عمل بینی در تهران با این موضوع بیشتر آشنا خواهید شد.

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

  • برای انتخاب بهترین جراح بینی ، بهتر است از دوستان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره آن ها تحقیق کرده و بعد برای مشاوره نزد بهترین جراح بینی بروید.
  • در جلسه مشاوره ، درباره انتظارات خود صحبت کنید تا جراح بینی بتواند به درستی شما را راهنمایی کند.
  • حتما نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر را مشاهده کنید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای بهترین جراح بینی در تهران دکتر علی باقری حق می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

بهترین جراح بینی در تهران _ دکتر علی باقری حق

بهترین جراح بینی تهران کیست ؟

در صورتی که قصد جراحی بینی در تهران را داشته باشید اولین مرحله در رسیدن به نتیجه دلخواه شما ، انتخاب بهترین جراح بینی تهران است فردی که علاوه بر صلاحیت علمی و تخصصی ، مهارت بالایی در بررسی ایرادات بینی و رفع آن ها داشته باشد به گونه ای که ظاهری استاندارد ، طبیعی و در تناسب با تمام اجزای چهره ایجاد کند ، به این منظور پیشنهاد می کنیم به بررسی گالری تصاویر موجود در سایت و یا اینستاگرام دکتر علی باقری حق بپردازید تا پس از مشاهده نمونه کار ها و رضایت مراجعین با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. و سپس با حضور در جلسه مشاوره و دریافت توصیه های علمی از بهترین جراح بینی تهران و بیان انتظارات و تغییرات مورد نظر خود برای جراحی آماده شوید.

ویژگی های بهترین جراح بینی در تهران

هر چند ویژگی های بسیاری در مشخص کردن بهترین جراح بینی تهران موثر است با این حال دکتر علی باقری حق ،  چند مورد از مهمترین ویژگی ها را شامل موارد زیر می دانند :

  • یک جراح بینی باید صبور و با حوصله باشد و زمان کافی را برای معاینه و مشاوره بیمار بگذارد.
  • صرفا به فکر منافع خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.
  • در صورتی که بیمار انتظار نامعقولی از نتیجه جراحی بینی داشت ، سعی در متقاعد کردن او کند و در صورتی که بیمار متقاعد نشد ، از جراحی او اجتناب نماید.
  • یک جراح بینی باید بتواند بینی را بعد از جراحی زیبایی بینی تجسم کند و بهترین مدل بینی را به بیمار پیشنهاد دهد.
  • درباره جراحی بینی اطلاعات لازم را به بیمار توضیح دهد.
  • جراح بینی باید سعی کند اعتماد بیمار را جلب کند، چرا که اعتماد به جراح بینی رابطه مستقیم با رضایت بیمار از نتیجه جراحی بینی دارد.

انواع بینی جهت رینوپلاستی با بهترین جراح بینی تهران

دکتر علی باقری حق ، به عنوان بهترین جراح بینی تهران با سال ها فعالیت حرفه ای شناخته می شود که نمونه عمل های زیبایی و درمانی بسیاری دارد ایشان با توجه ساختار بینی که دو حالت استخوان و گوشتی دارند ، درمان و اصلاحت مورد نیاز را اجرا می کنند :

  1. بینی استخوانی : این نوع از بینی از پوست مرغوب و نازکی تشکیل شده است که میزان منافذ چربی در آن بسیار کم می باشد، همچنین میزان بافت چربی زیرپوستی آن کم و ضخامت استخوان ها و غضروف هایش زیاد است.
  2. بینی گوشتی : پوست این نوع بینی نه تنها دارای منافذ چربی زیاد است که میزان بافت های چربی زیر پوستی آن نیز زیاد بوده و استحکام استخوان های سازنده اش کم می باشد.

بهترین جراح بینی در تهران _ دکتر باقری حق

نتیجه جراحی بینی با دکتر علی باقری حق ، بهترین جراح بینی در تهران

بینی ها بعد از جراحی و با توجه به فاکتورهایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود ، به دو فرم زیر شکل داده می شوند.

  • بینی طبیعی : با جراحی بینی طبیعی اشکالاتی که ظاهر بینی را تحت تاثیر قرار داده و منجر به کاهش اعتماد به نفس افراد شده اند ، به گونه ای برطرف خواهند شد که دیگران متوجه انجام عمل زیبایی از جانب آن ها نخواهند شد.

از جمله ویژگی های بارز بینی های طبیعی می توان به عدم وجود قوس بر روی پل آن ها ، سربالا نشدن زیاد بینی و عدم کاهش سایز بینی به مقدار زیاد اشاره نمود.

  • بینی فانتزی : با جراحی بینی فانتزی که به آن جراحی بینی عروسکی نیز گفته می شود ، نه تنها سایز بینی به مقدار زیادی کوچک شده که بر روی پل بینی قوس ایجاد شده و نوک آن به میزان تقریباً زیادی سربالا می شود.

لازم به ذکر است که دکتر علی باقری حق به دلیل اصرار به طبیعی بودن ظاهر افراد و عدم علاقه به ایجاد تغییرات افراطی و غیرطبیعی در صورت آن ها ، از جراحی بینی فانتزی برای بیماران امتناع نموده و تمام سعی خود را می کند که ایرادات بینی را به طبیعی ترین شکل ممکن برطرف کند.

بهترین جراح بینی در تهران _ دکتر باقری حق

واقعیات جراحی بینی در تهران و انتظارات بیماران

برخی از افراد به این باور اشتباه دچار هستند که با انتخاب بهترین جراح بینی در تهران یا شهری که در آن سکونت دارند ، همه انتظاراتی که از جراحی بینی دارند محقق خواهد شد ، در صورتیکه چنین نبوده ، نوع بینی و ویژگی های آن موجب ایجاد برخی محدودیت ها در جراحی و فرم دهی بینی می شود که همین امر ، امکان تحقق همه توقعات افراد را از جراح بینی می گیرد. به همین دلیل افراد باید قبل از جراحی بینی در رابطه با انواع بینی تحقیق کرده و نوع بینی خود را بشناسند و بدانند که:

بینی های گوشتی را نمی توان به فرم فانتزی جراحی کرد

برای اینکه بتوان بینی افراد را به فرم عروسکی عمل کرد ، لازم است بینی استخوان های محکمی داشته باشد تا بتوان آن ها را صیقل داده و به روی این استخوان ها و غضروف ها قوس ایجاد کرد و همچنین پوست نازکی داشته باشند تا این تغییرات را بتوان به راحتی مشاهده کرد. بینی های گوشتی نه استخوان های محکمی داشته و نه پوست نازکی دارند و به همین دلیل ، حتی در صورت انتخاب بهترین جراح بینی در تهران دکتر باقری حق نیز نمی توان آن ها را به فرم فانتزی جراحی کرد و این ربطی به میزان مهارت جراح ندارد.

در صورت زیاد بودن ایرادات بینی ، امکان برطرف کردن آن ها با یک مرتبه جراحی وجود ندارد:

اشکالات بینی برخی از بیماران به حدی زیاد بوده و میزان پیچیدگی بینی آن ها به قدری زیاد است که بهترین جراح بینی در تهران هر چقدر ماهر ، متخصص و با تجربه هم که باشد قادر به رفع آن ها با یک مرتبه جراحی نبوده و برطرف کردن کامل آن ها نیاز به جراحی بینی ثانویه دارد.

امکان جراحی بینی شبیه به یک عکس وجود ندارد:

برخی بدون در نظر گرفتن حساس بودن این عضو ، گمان می کنند که جراحی بینی شبیه به خیاطی یا مجسمه سازی است که مدلی را به جراح بینی نشان داده و عیناً شبیه به آن را تحویل بگیرند. باید گفت که بینی در افراد مختلف ویژگی های متفاوت داشته و به همین دلیل نمی توان بینی دو فرد را شبیه به یکدیگر جراحی کرد.

بهترین جراح بینی در تهران _ دکتر باقری حق

پنج نکته ضروری و موثر در انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

صلاحیت و تحصیلات جراح را در اولویت قرار دهید

اولین نکته در انتخاب بهترین جراح بینی ، توجه به صلاحیت علمی پزشک ، به معنای داشتن مدرک و بورد تخصصی است.
به طور معمول عمل بینی توسط متخصصین گوش و حلق و بینی (ENT) و جراحان پلاستیک انجام می شود و از آنجا که رینوپلاستی نیاز به علم و تخصص بالایی دارد و عمل نسبتا پیچیده و مهمی شناخته می شود ، توجه به این نکته حائز اهمیت است.

تجربه و مهارت جراح بینی را دست کم نگیرید

سابقه بالای جراح در رینوپلاستی به معنای انجام پر تکرار عمل بینی برای افراد مختلف سبب بالا رفتن تجربه و مهارت در پزشک می شود بنابراین ، جراح با تسلط بیشتری نسبت به تغییرات لازم ظاهری و عملکردی تصمیم می گیرد و نتیجه با کیفیت تری برای بیمار ایجاد میکند.

از بیماران قبلی جراح مشاوره بگیرید

اگر پزشک مورد نظر خود را از نظر صلاحیت تخصصی ، تجربه و مهارت مناسب می دانید پیشنهاد می شود پیش از انجام تصمیم نهایی برای رینوپلاستی حتما از بیماران قبلی پزشک در خصوص تجربه خود از جراحی بینی سوال کنید. سطح رضایت بیماران قبلی از جراحی توسط پزشک مورد نظر یک نشانه مهم در انتخاب بهترین جراح بینی در تهران است.

پیش از رینوپلاستی عکس های قبل و بعد بیماران را ببینید

قطعا شنیده اید که هر جراح در انجام سبک خاصی از رینوپلاستی تبحر دارد برای مثال برخی از جراحان مهارت بالایی در جراحی بینی گوشتی دارند یا برخی دیگر تسلط بالایی در عمل بینی به فرم فانتزی دارند بنابراین پیش از انتخاب قطعی پزشک ، حتما عکس قبل و بعد بیماران یا به عبارتی نمونه کارهای پزشک را ببینید تا به دید کاملی از کار های جراح برسید.

دریافت مشاوره پیش از جراحی از پزشک

به عنوان آخرین مرحله برای انتخاب حرفه ای ترین جراح بینی ، گرفتن یک وقت مشاوره از پزشک و صحبت در ارتباط با انتظارات خود از جراحی توصیه می شود. در جلسه مشاوره میزان مسئولیت پذیری جراح و توانایی او در انجام عمل بینی به سبک دلخواه شما مشخص می شود.

بهترین جراح بینی در تهران _ دکتر باقری حق

هزینه جراحی بینی با بهترین جراح بینی تهران چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی در تهران ، هزینه بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه آزمایشات و غیره تعیین می شود. به این نکته توجه داشته باشید که بخاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکرده و حتما پیش از سپردن بینی خود به تیغ جراحی درباره جراح بینی تحقیق کنید.

عوارض انتخاب نکردن بهترین جراح بینی تهران چیست ؟

انتخاب نکردن بهترین جراح بینی تهران می‌تواند به مشکلات و عوارض متعددی منجر شود، از جمله :
• ظاهر نامطلوب با ایرادات قابل توجه
• ایجاد مشکلات تنفسی و یا بویایی
• عفونت و التهاب
• نیاز به جراحی ترمیمی
• تحمل درد بیشتر
• به جا ماندن اسکار ها

 

در صورتی که تمایل به رینوپلاستی در تهران دارید با مراجعه به مطب دکتر علی باقری حق و مشاهده نمونه کار ها و بیان انتظارات خود ، می توانید به پاسخ بسیاری از ابهاماتی که در ارتباط با این روش زیبایی وجود دارد برسید و با اطمینان خاطر برای عمل بینی در تهران آماده شوید.

درباره دکتر علی باقری حق

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مشاوره رایگان