اقدامات قبل از جراحی گوش

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی برای اصلاح و رفع مشکلات ظاهری گوش انجام می شود ، رعایت اقدامات قبل از جراحی گوش به علت اینکه در حین جراحي گوش خطری بیمار را تهدید نکند بسیار مهم است .

جراحی گوش علاوه بر بزرگسالان در کودکان و نوجوانانی که از سایز و ظاهر گوش خود رضایت ندارد و از اعتماد به نفس کاسته شده نیز انجام می شود .

عمل گوش برای رفع برجستگی بیش از حد یا بزرگ بودن گوش و غیره انجام می شود و باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود ظاهر گوش می شود.

اقدامات قبل از جراحی گوش

• به علت اینکه مصرف دخانیات و سیگار اکسیژن رسانی به عروق خونی را کاهش می دهند ، نیاز است که یک هفته قبل از جراحی زیبایی گوش مصرف دخانیات و سیگار به طور کامل قطع شود.
  • از مصرف آسپرین قبل از عمل زیبایی گوش خودداری کنید.
  • اگر بیماری خاص یا حساسیت داروئی دارید قبل از اتوپلاستی به جراح گوش بگویید.
  • انجام تست های سنجش بالینی و انجام آزمایش هایی مورد نیاز که جراح گوش تجویز کرده است .
  • مصرف داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن و غیره که خون را رقیق می کنند و امکان خونریزی در حین عمل را افزایش می دهند باید قبل از جراحي گوش قطع شود.
  • اگر مراقبت های بعد از عمل اتوپلاستی به خوبی رعایت شود نتیجه ایده آلی کسب می شود و بیمار از جراحي گوش خود رضایت خواهد داشت.

با انتخاب یک جراح ومتخصص گوش و حلق و بینی عوارض جراحی گوش به صفر می رسد و خطری بیمار را تهدی نمی کند ، زیرا اولویت اول یک جراح گوش خوب سلامت جسمی بیمار است .

انتخاب یک جراح گوش ماهر و توانا برای انجام جراحي گوش بسیار مهم است زیرا گوش عضوی است که دیده می شود و زیبایی آن در زیبایی چهره و اعتماد به نفس فرد تاثیر بسزایی دارد.

با مشاهده نمونه کارهای جراح مورد نظر می توان فهمید مهارت جراح در چه سطحی است.

برای مشاهده نمونه کارها به گالری تصاویر و آشنایی بیشتر با دکتر علی باقری حق ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ، به سایت دکترباقری حق و صفحه رسمی اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید .

دکتر علی باقری حق
جراح و متخصص گوش و حلق و بینی